Дидактичні ігри


  1. Професії батьків;
  2. Визначні пам`ятки міста;
  3. Символи нашої країни;
  4. Загадкові силуети;
  5. Добре чи погано;
  6. Герб міста;
  7. Птахи нашої країни;
  8. Зачароване місто;
  9. Квіти у віночку;
  10. Подорож містом;
  11. Моя сім`я;
  12. Упізнай казку;
  13. Одяг для ляльок;
  14. Загадки про місто;
  15. Міста й містечка моєї області;
  16. Де розташований пам`ятник;
  17. Відомі люди нашого міста;
  18. Продовж прислів`я;
  19. Наварю я борщику;
  20. Комора країни;
  21. Збери візерунок;
  22. Місто, в якому я живу.
Приведемо деякі приклади детальніше:

Квіти у віночку

Мета: учити дітей упізнавати й називати квіти українського віночка (барвінок, чорнобривці, волошка, ромашка); розвивати мовлення, пам`ять, увагу; виховувати інтерес до національних символів, формувати патріотичний світогляд на основі активізації знать про особливості український квітів-оберегів.
Обладнання: український віночок(2-3 варіанти квітів), квіти до віночка; 2-3 квітки, яких немає у віночках.
Попередня робота: знайомство з віночком як народним символом, оберегом; ізз квітами, які в нього вплітають.
ХІД ГРИ
Варіант 1. Вихователь пропонує дітям розглянути український віночок, назвати квіти, які вони пам`ятають. Вихователь показує квітку, а діти називають її. Далі вихователь називає кілька квіток неправильно, а діти повинні помітити помилку та виправити її.
Варіант 2. Вихователь пропонує назвати квіти віночка, потім розглянути квіти, які є на дошці, і та знайти квітку, яку не вплітають у віночок.

Продовж прислів`я

Мета: продовжувати знайомити дітей з усною народною творчістю(прислів`ями); розвивати пам`ять, мовленнєві здібності; виховувати патріотичні почуття через активізацію інтересу до народної мудрості, української культури.
ХІД ГРИ
Вихователь починає прислів`я, діти їх продовжують. Значення 2-3-х прислів`їв можна обговорити.
Пташка красна пір`ям, ...(а людина - справами).
Яка пшениця, ...(така й паляниця).
Книга вчить, ...(як на світі жить).
Навчай інших - ...(і сам навчишся).
Хто хоче збирати - ...(мусить добре засівати).
Як посієш, ...(так і пожнеш).
Хліб усьму ...(голова).
Вік живи - ...(вік учись).
У доброго хазяїна й соломинка ...(не пропаде).

Комментариев нет:

Отправить комментарий